Pohyb je pro hubnutí nezbytný

Hodně lidí má za to, že k hubnutí stačí jen změna jídelníčku. Ano, pokud se pravidelně hýbou, tak to platí, nicméně valná část české společnosti moc nesportuje, či spíše vůbec ne, což se nakonec odráží i na jejich váze. Nejen kvůli špatným stravovacím návykům, ale i nedostatku pohybu jsme na tom, co se výskytu obezity v populaci týče, tak špatně. Toužíte-li mít zase někdy normální váhu, začněte se nejen lépe stravovat, ale hlavně sportovat. Nemusíte provádět žádnou vrcholovou atletiku. Bohatě postačí, aby vás sportování dostatečně bavilo a provozovali jste ho minimálně třikrát za týden.

Skákání

Samozřejmě, že by se mělo jednat primárně o aerobní pohyb, tedy pohyb, u kterého nemáte žádné velké potíže s dechem. To může být ledacos, třeba běhání delších tratí v pomalejším tempu, jezdění na kole nebo třeba i poskakování na malé trampolíně. Ano, i tak se dá hubnout. A navíc je to celkem zábavné.

Skákání na trampolíně

I skákání na místě je velice náročné, natož pak na nestabilní plošině, kterou nabízí trampolína. Nicméně se nejedná ani o nic extra složitého. Zvládnou to i malé děti, tudíž byste to měli zvládnout i vy. Ideální je začít základními cviky a nedělat hned ze startu žádnou divočinu. Nahoru a dolů, nic víc není potřeba. až posílíte svalstvo, zhubnete pár kilogramů a zlepšíte si fyzickou kondici, můžete se s postupem času pokusit i složitější sestavy. Ty jsou sice náročnější na provedení, ovšem jakmile se vám povedou, budete odměněni příjemným hřejivým pocitem.

Kterou vybrat

Vzhledem k tomu, že na trhu je nepřeberné množství druhů trampolín, můžete mít problém vybrat tu vhodnou. Hlavní je si ujasnit, jestli chcete skákat venku nebo vevnitř. V první případě sáhněte po zahradní trampolíně s obvodovou sítí a krytem na pružiny, v tom druhém si vyberete interiérovou verzi. Obě by měly mít samozřejmě dostatečnou nosnost, aby pod vámi vydrželi.